lørdag den 10. maj 2014

Narrativ fortælling



Da jeg hørte at vi skulle male graffiti ude i Vestas hallen blev jeg super glad. Jeg har altid haft en passion for streetart, og projektet lød der for mega sjovt. Og jeg blev ikke skuffet. Vi havde Anders Reventlov, som gav os lov til at gå helt amok
.
 Den første dag lavede vi et stort maleri sammen. Det var sjovt og gav os en mulighed for at løsne op.



Så blev vi delt ind i grupper, hvor vi lavede nogle værker sammen. Jeg var i gruppe med Manja, Sif, Judith og Jasmin, og vores gruppe fungerede super godt sammen.
   


Og så fik vi lov til at lave individuelle ting. Jeg kunne godt lide at udnytte objekter til at male mine ting på:  









Til sidst gik jeg sammen med Mai og lavede dette store værk, fordi vi gerne ville lave noget der var højt og udnyttede rummet. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar